Trött tjej punkt com

Har tänkt jag ska skriva blogg men vet inte om jag orkar x') är trött och seg. Har gått alla promenader igår och det blir samma idag. Igår hade jag dessutom ont i huvudet hela dagen och mådde allmänt inte bra. 
Fick typ ett nervöst sammanbrott eller ngt senare på dagen och blev väl både irriterad och arg över orsaken till det.. 

Idag är det bättre men jag är sjukt trött. Orkeslös skulle man kunna säga. Men snart är det helg! Blir långhelg för mig! Imorrn är jag ledig för agilitykurs hela dagen!! :D sen på måndag är jag också ledig. Sjukt skönt! 

Tränade på fotbollsplanen både måndag och tisdag, var grymt bra träning båda dagarna!! I måndags var det mest fokus på freestyle och i tisdags blev det mest lydnad! Superkul att ha fått igång en träningsgrupp :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0