Sooooo HIGH

En kväll ensam hemma. Eller okej, Morf är här :) Kanske behövdes det. 
Vi har inte gjort mkt. Sett på film, myst (mysit? Hur fan säger man?! XD) i soffan och ätit onyttigheter ;) 

Är lite besviken då folk bangar hundträning i sista sekund. Andra dagen denna vecka. Får se om det fortsätter så.. 
Så ahh har typ världens hundträningsabstinens.. Så kompenserade det hela med att anmäla mig till vår första rallylydnadstävling :D jao syster sa att vi kör och så får vi se hur det går, så 8e maj debuterar vi båda i rallylydnad med våra pojkar! :D dags att plugga skyltar alltså ;) hahah. 

Har ju dessutom tänkt börja springa med Morf, och nu får vi sätta fart med det, för 2a september ska vi va med i (på?) "Run with your dog" som är ett motionslopp tsm med sin hund :D Superkul, och jag är grymt taggad! Bättre kondis här kmr jag!!! :D eller okej, måste bli frisk först. 
Ska träna agility imorrn, men ska försöka ta det lugnt, och sen får jag väl hoppas att en ganska lugn helg gör susen! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0