Älska agility!! <3

Igår hade jag en av dem bästa dagarna på länge. Solen lös och det var riktigt vårväder! Jag kunde gå i bara fleecetröja en promenad och utan mössa ;) hahah. Hundarna var duktiga och ja jag var på otroligt bra humör. 

På kvällen var det agilityträning för Linda Enberg, alltså hon är så grym!! Hon får mig att springa som satan, peppar så grymt bra och är så sjukt duktig och dessutom engagerad i en. 
Morf var astaggad och fan vad vi sprang! :D Grymt rolig bana vare också, typ en klass 3 bana sa hon sen :D Var helt slut efteråt men ville egentligen bara springa mer!! Åhh vad jag älskar agility!<3 
Jag måste bara träna upp min kondis och ja mina ben lite.. Har typ ingen kondis för att springa alls, och benen mina är typ döda efter såna här intensiva pass där jag verkligen sprungit ;p hahah. 

Även idag har jag haft en väldigt bra dag! Så skönt! :) 

Det har varit tungt ett bra tag nu, och visst finns det en del jag fortfarande tkr är jobbigt.. Men nu ser jag ljuset och plötsligt äre som om allt blev lite lättare. Lite bättre. Åhh vad jag mår bra just nu! Trots lite ont i ena foten och benet.. ;) men det är så värt det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0