träna för att tävla

Måndagens kurs var så jävla bra!! 
Det var grymt varmt på dagen och båda banorna man körde på låg såklart i solen ;) haha. 
Morf var astaggad och så rolig att köra med :D men sista omgången på förmiddagen så märktes det att han var trött. Vi pausade då och sen var det grillning med allihopa. Supermysigt :D 

Jag var väl lite orolig över att han skulle fortsätta vara trött även på kvällspasset, men efter att ha fått vila i lite mer än 1 timme medans vi grillat så var han återigen astaggad! :D 
Känslan var så bra hela dagen och kvällen, och jag är nu grymt taggad inför tävlingen imorrn :D 
Fick iaf åka med Ina till Bromsten efter kursen och skulle ta bussen, varav jag såklart missat en typ precis, så den skulle komma om 25min x') Började gå och ringde pappa som var supersnäll och kom och hämtade mig :D 

Sov hos föräldrarna och gick upp tidigt för att öppna dagis. Då både jag och Morf var väldigt trötta efter dagen, och vi ska tävla både idag och imorrn, så hade jag frågat mamma om Morf kunde va hemma med henne och ta det lite lugnt. Mamma ställer ju alltid upp så inga problem :) 

Att jobba gick bra men hade mensvärk och asont i ryggen. Dessutom strulade min mage en del och på eftermiddagen mådde jag väldigt konstig. Var liksom ashungrig men mådde nästan illa och vågade typ inte äta för att jag var orolig över att jag skulle behöva gå på toa igen. Haha to much info? X') 
Sköna var att det gick typ över sen så kunde äta middag hemma hos mamma och pappa som en normal person ;D hahah. 

Gick hem efter maten och såg på So you think you can dance. Jag är dock osäker på om jag kmr fortsätta se det då det är barn som tävlar i år x) får se! 

Ikväll blire lydnadstävling! På hemmaklubben! Alltså kista ;p Jag hoppas på att vi kan få ta vårt tredje förstapris i klass 2. Så håll tummarna för oss! 

Imorrn är jag ledig igen -så skönt!!-, och på eftermiddagen blire agilitytävling i danderyd/täby! :D Jag hoppas jag kan ha samma fokus som på kursen och att dessa småfel som smygit sig in i våra lopp är ett minne blott! ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0