för mammas skull ;)

Har haft en lugn och skön lördag! 
Började dagen med att gå ut med hundarna, och bortsett från en snabbkiss fredagkväll så har jag inte varit ute med Zombie på aslänge. Han var jättekonstig med mig så jag orkade inte ;O
Men nu har vi brytit den onda cirkeln :) skönt! 

Jag och syster såg flera avsnitt av The walking dead och bara tog det lugnt. 
Vid 15.20 tog vi bussen för att åka till Ina, och sen vidare till klubben tsm med henne :) 
Vi tränade med hundarna, och för min och Morfs del så blev det lite lydnad och lite agility. Ett riktigt bra pass var det idag :D kanske för att matte (Sara) hade köpt korv som belöningsgodis? ;) hahah. 
Efter träningen fotade vi hundarna lite också :)
På vägen hem köpte jag och syster varsin lyxshake på max. Supergoda!! 
Kvällen sen har spenderats med Ronja! Vi gick ut för att springa lite men Ronja kände av sin hals så vi tog det väldigt lugnt. Köpte pizza (åhhh så nyttigt x'D) och efter spelade vi massa Magic. Syster hann va med och spela en gång innan hon åkte till Liza :p 
Vi har under kvällens gång halvtittat på Ice Age, Spirit och Mulan! Mysigt :) 

Men nu äre dags att sova snart!
Godnatt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0