Kolmården

Kolmården var väldigt mysigt i år igen! Vi har tidigare år gått typ samma väg och schema inne i parken, men i år blev det väldigt annorlunda! Till det bättre tkt jag då vi fick se lite nya saker vi annars hade missat. Som lite träning för elefanterna där vi fick massa tid till att prata med en djurvårdare efteråt om elefanterna. Superintressant! 

Ja och så hade dem matning av snöleoparderna också som vi självklart var tvungna att se. Så ja vi fick se dem i rörelse :D så sjukt fina!

Och lodjuren som egentligen är först gick vi förbi typ sist, så då satt det 4st (har jag för mig att det var) precis vid stängslet ;) 

Syster ville åka deras nya berg-och-dalbana men pappa har ryggproblem (eller ja han ville inte men skyllde på ryggen ;p), brur opererades typ en vecka innan och jag, ja jag var för feg xD hahaha! 

Mysig dag med syskonen och pappa!<3 
Bilder kmr i ett eget inlägg för vet inte hur man kopierar texten och vill inte riskera att den försvinner.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0