Händer inte mkt

Så segt att va sjuk. Lite nytta har jag gjort idag iaf. Borstat tänderna på hundarna, plockat upp tvätten och diskat. Jao samt rensat min mail -hade huuuur mkt som helst på den x) 
Annars har jag bara sett film. Sara var borta idag så jag var själv hemma, alltså inge Wallander -som vi btw sett klart nu! Utan jag fick för mig att se SAW filmerna. Har aldrig sett dem innan. Hann se 3 st innan syster kom hem. Nu har vi precis börjat se på Johan Falk xD hahah. 
Just nu är hon ute för hon ska möta Halos matte och få lite mer mat samt lite ben. Efter det blir det middag för oss! Sen middag, men ja så kan det va när kocken är borta hela dagen xD hahah. 

Igår var syster i skogen med hundarna och tog massa bilder med vår nya kamera :) Blev väldigt bra! Även om det såklart skulle kunna bli bättre ;) hahah. Slänger in ännu ett bildbomb inlägg lite senare! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0