För att överleva

Åkte med Sara, Rebecca och Amanda typ till Örebro för att hälsa på en kelpiekennel! Amanda har ju Marwin därifrån, så han följde också med ;) 

Blev valpmys i ngr timmar med 4,5 veckor gamla valpar!!<3 Sjuuuuukt söta! Ville ju inte alla ta med dem hem.. X') Blev jättekär i en av hanvalparna också! 
Hur jag ska kunna välja mellan en miniaussie eller kelpie som nästa hund är en bra fråga.. Men är inte säkert att det ens kmr bli en till hund i år. Det beror helt på vad som händer.. 

Annars då? Jo det är väl okej. Mkt tankar. Mkt känslor. Mkt irritation. Helgerna är bra. Jag gillar helger<3 men är taggad för ny vecka. Måste försöka äta lite mindre godsaker och träna mer ;p 

Har roliga saker planerat nu i veckan. Det är så jag klarar mig. 
Imorrn tänker jag försöka ge mig ut på ett litet löppass med hunden. Får se om jag lyckas med det x) hahah.
Tisdag blire magickväll med syskonen<3
Onsdag ska jag åka saltsjöbanan hem till Pia med Lexie och träna lite agility. Ska få testa köra med racer-Lexie xD ska bli superkul :D 
Torsdag drar träningsgruppen (TG2) i agility igång!! Åhh som jag längtat! :D vi är redo att träna massa på klass 2 banor!! Ska bli superkul! 

Ja och sen äre fredag och så helg igen ;) maha. 
Slänger in ett bildinlägg på valparna från idag imorrn ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0