Inte på topp

Helgen sprang förbi och trots att jag lagt mig tidigt både lördag och söndag så är jag fortfarande inte helt utvilad efter den xD 

Lånade bilen och åkte till kista i lördags. Mamma och pappa var snälla och var hundvakt så Morf slapp sitta i bilen hela dagen eftersom jag var funktionär hela dagen. Hinderfixare och inropare! Var väldigt roligt! :) Tävlingen höll på från ca 9 till strax efter 17, och efter det hjälpte jag till att bära undan hinder och annat smått och gott innan jag slutligen kunde åka hem. 
Lämnade bilen hos mamma och pappa, åt hos dem och däckade på soffan i typ en halvtimme innan jag vid 8-tiden på kvällen gick hem. Så trött så det var äckligt, så väl hemma gjorde jag mig iordning och la mig sen. Däcka typ direkt så somna innan 21 xD 

Söndagen gick jag upp typ kl 7, ganska pigg eftersom jag sovit sen 21 xD Åkte till alvik för att möta upp Anna som jag sen åkte tsm med till vaxholm för tävling. Hade ingen bra känsla inför första loppet, men väl ute på plan så gick det superbra och Morf var superduktig!! Sen så faila jag totalt och sprang in i ett hinder så hela hindret rasa ihop, och blev därmed diskad x'D det var den pinnen x') hahah. Blev så jävla trött på mig själv, för var många som diska sig så hade ju haft en bra chans till pinne. Men, men, så kan det va. 
Andra loppet diska vi oss också i, men i det var det Morf som slarva på vippbrädan varav jag valde att ta om den och då diskades x) Hade ändå en trevlig förmiddag tsm med Anna, och det var ganska skönt att bara köra två lopp så man var hemma vid typ 14- 14.30! :) Dock gjorde jag ingenting förutom att se film, men skönt att slappa lite ;) hahah. 

Hoppade måndagsträningen igår, kände att jag inte var på topp. Istället blev det en spontankväll med brur! Vi åt tacos, spelade lite magic och lite wii! Superbra kväll :) 

Idag blire ännu en lugn dag. Ska hem och äta samt se på Teen Wolf. Men imorrn blire förhoppningsvis lite hundträning tsm med Amanda och hennes pudel! :D lydnad och lite freestyle kanske? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0