Zoom zoom

Veckan har känts hur lång som helst. Kan inte fatta att jag var i norrland för en vecka sen.. Sjukt.

Iaf; har inte gjort så mkt denna vecka. Har varit väldigt trött så skönt att ta det lugnt! 

Igår däremot blev det en väldigt lång dag. Öppnade dagis så gick upp 5.45 och kom inte i säng förrän typ 00.45 x) hahah. 
Jobbade 7.30-18 och åkte sen till klubben med Emilia. Tränade lite agility<3 och sen vare klubbmöte och tårtätande för att fira Sandra Sjöberg som vann guld i lagagility small på VM! Supertrevligt vare! Kul att engagera sig i klubben också! 
Efter klubbmötet sprang jag till bussen, missa den precis och var sådär lagom glad över det då jag skulle hämta pappa i stan och då skulle komma försent. Åkte iaf hemma till mamma, hämtade bilen och åkte sen in till stan. Körde såklart fel så irrade omkring lite och det hela slutade med att jag stod vid ngn jävla garageport så pappa fick -med hjälp av mina sjukt dåliga förklaringar- luska ut vart exakt jag befann mig, och gå till mig xD hahah. 
Var inte hemma förrän strax efter tolv, varav bästa syster fixat middag till mig! Åt och la mig typ sen direkt ;p som sagt, lång dag! 

Idag har det inte varit ngt speciellt. Vi spelar mitt och Tessos spel på jobbet, det är verkligen superkul! :D 
Imorrn blire middag och idol med föräldrarna, och sen på lördag blir det agilitytävling i Åtvidaberg! :D kul!
Ja och så har jag precis bestämt att jag ska åka till västernorrland och tävla den 5-6e december :D ska bli superkul! Jaaa och så äre hundmässan snart! Massa kul! I like! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0