En grym måndag

Sov mindre än 4 timmar inatt. Pappa snarkade och jag var galen på en timmer.. X) hahah. 
Sov en stund i soffan efter att ha dragit ut timmern, och vid 4 när pappa gick upp så la jag mig i sovrummet igen ocg sov två timmar tills det var dags att gå upp. 

Hade en skön dag på jobbet med härlig långpromenad till Lill-janskogen och så forno på det ;) 
Efter jobbet hämtade jag bilen och åkte sen direkt till kista för att träna agility med Ina och Therese! :D Vi gjorde en liten bana med staket, en tunnel och lite hopphinder, samt fokus på slalomet. 
Jag försökte mig på att få till ett snyggt staket men det gick sådär xD 

Däremot gick det asbra med slalomträningen! Jag fortsatte med störningar och testade att köra bakombyten efter att ha skickat in han i slalomet! Testade även att gå långsammare så att han fick köra klart det utan mig, samt att springa fortare och pusha lite på han ;) 
Vi tränade på lite olika ingångar, rakt framifrån och från sidan och olika vinklar! 
Han kämpade på så jävla bra! Bara ngn enstaka gång som han klev ur. Han är så himla säker i slalomet nu vilket är superkul! :D Vi ska fortsätta jobba med ingångar samt störningar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0