Kvällsinlägg

Igår trodde jag det var fredag. Imorse var jag helt säker på att det var lördag, och well imorrn äre typ som en fredag ;D hahha. 

Annars då? 
Jo agility träningen igår gick asbra! Lånade bilen och åkte dit lite tidigare för att hinna träna lite med Maiden samt hinna träna lite slalom med Morf :) Gick superbra! Känns som om han börjar fatta slalomet nu, men jaaa vi har lååååångt kvar! På träningen sen kändes han fokuserad och taggad, det gillades! :) 
Igår gick jag 1,4mil på jobbet, idag 1,5mil. Sååå duktig :D båda dagarna förbi slussen, kungsträdgården, humlegården och upp till lilljanskogen :) dem vägar man gick för typ 4(?) år sen när man jobbade på ryttarstadion ;P hahah. 


Tesso och Jennyfer gick typ 2,7mil idag då dem gick tillbaka för att leta efter Tessos armband. Jag fortsatte alltså själv tillbaka längs med kajen vid slussen x) Jag var trött efter mina 3 timmars promenerande.. Well dem promenerade i 5 timmar! Helt sjukt 0.o hahah. 

Har massa roligt planerat nu i veckan. Men orkar inte skriva mer. Ska se lite mer av Megamind för att sen sova :) Syster är på studentskiva idag, kul! 

Men ahh, godnatt! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0