En lång dag

Det vart en lite udda dag idag. Har mest tagit det lugnt. Men samtidigt haft fullt upp. 

Jag och syster började dagen med att bli upphämtade av mamma och pappa för att åka till Grodhavet. Jag och syster tog bilen därifrån och lämnade mamma och pappa som skulle vara på bröllop hela dagen :) 
Åkte till mormor för att dammsuga samt tvätta bilen. Vilket tog längre tid än vi trodde. Vi hade nämligen tänkt hinna träna agility idag, men det hann vi inte med. 

Efter biltvätten så åkte vi hem, åt och tog sen t-banan in till stan för "kundöl" med mina kollegor och ngr kunder. En trevlig tillställning som vi försöker ha typ 2 gånger om året! :) Kom en del folk, och det var verkligen supertrevligt! Lite kallt, för blåste en del, men nice att kunna ha med sig hundarna! 
Hem för att äta middag, se lite O.C och spela wii! Sen var jag äckligt trött så tog en powernap runt 12 tiden (ja på natten) i typ 1-2 timmar? xD Skulle nämligen hämta mamma ocv pappa på Grodhavet sen, så vi åkte hemifrån strax efter 2. Hämtade dem -och fy satan vad skönt det är att köra när typ inga andra är ute och kör! ;D hahah- och var väl hemma typ 3.30 eller ngt sånt. Gick och la oss vid typ 4, och well.. Jag kan inte somna x') jävla powernap! Dessutom har jag världens bästa plan :D.. Men den kanske inte alls går att fullfölja.. Haha. Nyfikna? ;) mohahah. 

Men ahh.. Hundarna har fått en seg dag med mkt passivitetsträning. Först vid tvättandet av bilen och sen vid uteserveringen x) men dem har varit duktiga! Och jao imorrn -eller idag ;P- så ska vi träna agility :D ska försöka sova lite bara.. Ehehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0