Stressen igår.

Åka till kursen. Hitta inte för jag hade missat en del av vägbeskrivningen. Kom typ 10min försent.. Stress. 

Stressa från kursen, vi drog dessutom över då alla väntade på mig när jag kom sent. Fick skjuts till pendeln vilket var supersnällt! Sen ringa Tesso som var där och vänta. Slängde i princip hund och matpåse till henne och sprang för att hinna till pendeln. Vilket jag självklart inte gjorde x) hahah åhh. 

Vänta i 15min och sen pendel till spånga. Buss därifrån till byn, snabbt in på donken för att sen typ springa hem. Slänga i sig maten samtidigt som man bytte om och så sminka sig och fixa håret, för att sen springa upp till byn och möta dem andra för att åka till festen. 

Alltså åhh, den stressen. 

Positiva var att kursen var superbra och Morf var superduktig! :D Blev mest passivitetsträning då det var en hel del teori och sen fick vi en i taget visa och få hjälp med det man ville. Superbra träning med passiviteten, och han pep endast till ngr få gånger på dem 3 timmar som kursen var. Så duktig! :D Dessutom var han taggad och jobbade på bra när det var vår tur att visa och få hjälp :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0