Solen ger energi

Veckan har sprungit fram! Vi har haft fint väder i princip varje dag, bara gått i tjocktröja på promenaderna på jobbet. Så skönt! :D 

Har tränat hunden en del. I tisdags blev det agility träning med Ina! :) Jag och Morf började om med slalominlärningen. 2x2 metoden :) hoppas den funkar för oss! Kanske kör lite ikväll om jag orkar, annars blir det på lördag! 

Igår, onsdag så blev det 1,5mils totalt promenerande på jobbet! Slutade 16, mötte upp syster för fika i åkeshov :) så mysigt! Tränade lite lydnad vilket kändes bra! Jag är dock osäker på om det verkligen kmr hålla på tävling.. Men ja bara träna mer! X) Strax efter 18 mötte vi upp en tjej som heter Sara med hennes tre hundar. Blev en kvällspromenad tsm med massa prat, himla trevligt :) blev väl typ totalt 2mils promenerande totalt för dagen ;) 
Syster och jag åkte sen hem, åt middag, fick ett kort besök av Alex och såg sen på The walking dead som vi börjat se :) grymt bra! Släckte kl 22.30 och slocknade väl direkt x) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0