Sol, Vind och Vatten

Blev en lugn dag idag. Så skönt! 
Moshe blev hämtad vid 10 tiden, och efter det låg jag och syster i sängen och såg på serie. The vampire diaries ett avsnitt för nu har vi kmt ikapp och måste vänta på ett avsnitt varje vecka ;O sen började vi se på Pretty little liars, men tror inte vi kmr fortsätta på den :p 

Vid halv 1 kom Ronja och hämtade oss och så åkte vi till kana-badet och gick promenad längs vattnet och i skogen! Så himla fint väder så vi alla gick i bara tjocktröjor :D Morf var lös hela promenaden och det var massa folk längs med vattnet men han lyssnade så fint och gick bredvid :) så duktig! Hade med mig min kamera också så blev en hel del bilder :D




















Vi promenerade i en timme i det fina vädret och åkte sen hem till mig för tacos till Gossip girl. Ronja och syster övergav mig sen och jag ser nu på film, Iron man 2! Funderar på om jag ska orka ut och träna lite lydnad med hunden sen, men får se hur det blir med det ;P öppnar imorrn, så kanske bättre ta det lugnt hemma och lägga sig i tid ;P hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0