Diverse brännbart

Igår hade jag fullt upp. 

Började dagen med lite lydnadsträning med Liza! Vi tränade dock kanske bara 30min eller ngt, för sen skulle jag hem för att hjälpa till att slänga saker och flytta systers saker hem till mig! :) 

Sååå vi slängde saker hemifrån mamma och pappa, och sen hemifrån mig. Flyttade alla systers saker hem till mig, så ahh nu är hon inflyttad! :D kul!

Tror vi höll på i typ 3-4 timmar totalt, och det vart ju en massa bärandes på tunga saker (men också lätta xD) samt massa spring i trappor. Helt slut var man efteråt jao ;P 

Jag bjöd alla på pizza och hela eftermiddagen spenderade jag och syster till att ligga i min säng och se på the walking dead! ;D På kvällen sen började hon röja bland kaoset hemma, får se när vi får ordning på det ;) hahah. 

Idag har jag ont i kroppen. Inte konstigt då man inte är van vid den sortens fysiska ansträngning. Men är inte jätteilla, så får hoppas jag överlever dagen ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0