Snart helg igen!

Snart helg igen. Skönt! X) Fast känns som om det var måndag igår. Hahaha.

I måndags åt jag lunch med Jenny! Sen efter jobbet skulle jag låna bilen för att åka och träna agility med Morf. Men Morf skar upp ena trampdynan så istället var vi sociala med pappa på båtmacken i typ en timme. Mysigt, men så himla tråkigt med Morfs tass :/ 

Igår, tisdag, så var det spelkväll -magic- med mina syskon, Ronja och My! Supermysig kväll :) 
Idag började jag dagen med att lämna Morf hos mamma. Bästa mamma är snäll och har han tills på fredag då han måste ta det lugnt tills trampdynan läkt. Såå ahh har bara Nova idag, och well imorrn kmr hennes matte hem så då flyttar jag ut från söder ;P haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0