3 långa dagar

Känns som om denna vecka har varir hur lång som helst. Och då är den inte ens slut än x) hahah. 

Jag och Sara har sett klart The vampire diaries nu! Eller ja, dem säsonger jag har hemma ;) när hon kmr tillbaka från Australien ska vi väl fortsätta och se säsong 6 samt 7 som börjat nyss :p 

Igår så mötte jag upp Sean (en kund på ringvägen) då jag får låna en systemkamera från honom :D så snällt! Och den är grymt bra också! Tesso hade liten fotokurs med mig och det blev en del bilder på hundarna :) 









På kvällen sen tränade jag med Ronja. Syster var hemma hos mig också och vi åt tacos efter träningen, plus Oreo glass som efterätt! Så gott!! Jaa och så fick jag spontant med mig Larry hem :p 
Inatt hade jag svårt att sova. Kom för det första i säng för sent.. Och sen så var jag inte alls trött, för att när jag väl somnat vakna till typ varje timme och titta på klockan. Så segt. 
Har trots detta gått bra att jobba, men har hållit igång hela tiden för att inte typ somna x) hahah. Längtar till sängen, men först ska jag förbi mamma och pappa för att hämta min tvätt, sen hem och så äta! Måste ju lägga in bilderna från dagen också ;) Gick nämligen ut en sväng på lunchen med Tesso och fotade hunden min lite! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0