Vill inte

2 veckor har gått så himla fort. Samtidigt som det har känts som en evighet. 

Jag orkar inte med verkligheten. Skulle behöva en livstid semester. 
Men, men, ska inte tänka på det mer. Istället ska jag tänka på att imorrn är det agilityträning med träningsgruppen! :D och på söndag är det dags för tävling igen! Får väl hitta på saker att göra efter jobbet resten av dagarna också så blire snart helg igen. Hahah. 

Men nee, nu ska jag softa lite, senare ska jag till föräldrarna och säga hej till mamma som har varit i grekland i två veckor x) Min hund är sjuuuukt trött efter gårdagens tävlingar, och dessutom följde han med syster och Cicci och bada igår eftermiddag ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0