Älska agility<3

Träningen på TG2 ägde!! Av olika anledningar så uteblev dem ordinarie TG2orna, så det blev bara jag, Ina och Emilia på träningen ;D 

Vi byggde en klass 2 bana, och jah trodde inte alls på att vi skulle klara den. Första varvet gick sådär. Ngr fina bitar och ngr helt failade bitar xD 
Men andra varvet så gjorde vi den felfritt!! :D så jävla stolt!! Duktiga Morf<3 

Var en asbra träning för oss alla 3, och jävlar vad vi lärde oss massa nya saker att träna på! Så taggad till att träna och bli bättre! :D Att lära mig markera och springa! Att lära mig lita på att han tar hindrena om jag har markerat dem x) jao, vi har massa att lära, men tkr vi har kmt långt ändå! :) 

Lever för agilityn just nu, och angående annat så väljer jag att inte bry mig. Jag orkar helt enkelt inte slösa energi på det. Istället blickar jag framåt och hoppas på en förändring. 

Jag och Sara har 5 hundar nu i helgen! Hon passar Buster och Hampus, och jag passar Kellie<3 Mysigt! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0