Mitt i veckan

Jag överlevde gårdagen, och hade faktiskt en ganska bra dag :) 
Ganska lugnt på jobbet, om vi bortser från våran "mördarpromenad" på förmiddagen.. Vi valde nämligen att gå "mördis" två gånger! Mördis är då en brant backe med en liten trappa på slutet, samt en låååång trappa en bit efter. Brukar va jobbigt att gå dem en gång, så jao det var jobbigt xD men kul! Bra träning :p 

Efter jobbet var jag social med Nadja och Tonie. Vi gick ut och sprang en sträcka på 3,43km, där vi sprang nästan hela tiden! Endast korta gå"pauser" för att hämta andan. Jag fick ju som vanligt håll också x) hahah.
Sov hos dem och åt nyttigt, kycklingfilé med gurka och tomat! La till en liten onyttig klick med barbequesås ;) hahah. 

Idag öppna jag igen. Promenerade typ en mil nu på förmiddagen, men har lyx för slutade för snart en timme sen! Skööööönt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0