En förvirrad själ

Veckan har sprungit fram. Hur fan kan det liksom va fredag imorrn?! 0.o 
Men, men.. Klagar inte. Bara skönt med helg ;) även om jag får vänta med sovmorgnar till nästa helg. Ska nämligen upp tidigt både lördag och söndag :p 

På lördag är det lydnadstävling i Haninge. Ska ta bilen och åka hemifrån ca 7.30? ;D 
Och på söndag är det privat agilityträning i typ nynäshamn. (Inte riktigt men nästan ;D) Ska ta bussen som går hemifrån ca 8.30 tror jag det var x) hahah.

Men, men. Roliga saker så ;) 
Just nu strular min mage. Ursäkta men ja jag blev akut bajsnödig. (To much info i know x'D) men inte fan kmr det ngt.. Varit så senaste kvällarna :/ orkar inte -.-' 

En annan rolig sak (alltså tänkte på hundsakerna då och inte.. Bajsnödigheten... Hahahahah är det ens ett ord? ;D x'D) var att jag träna med Hannah idag efter jobbet! :D lite lydnad jao! Så mysigt, och även om jag inte fick till rätt "tryck" i inkallningarna så var jag supernöjd med allt annat! Hoppas, hoppas att vårt tränande med störningar ska ge iaf lite resultat på linförigheten (tveksamt dock för måste lägga ner mkt, mkt mer tid på det!), och att han INTE sätter sig innan kommando vid ställandet.. ;D Grymt nöjd med dagens träning iaf! :) 
Nej nu måste jag sova. Öppnar imorrn, och ja stänger också ;P häääärligt ;) men gör inte så mkt, taggad för dagen och sen helgen :D 

Vi hitta en leksak som jag köpte innan jag ens fått hem Morf ;P 

Visst ja!!! Glömde skriva min förvirring på vägen hem. Lyckades sätta mig på fel pendel.. X'D vilket jag märkte när jag var i ulriksdal.. Hahahah. Var bara att kliva av och åka till Karlberg, där jag såklart fick vänta en kvart på rätt pendel då det var en hel del förseningar -.- Kom fram till spånga och missade såklart bussen precis ;D alltså åhh. Var iaf bara 10min till nästa, så ahh var hemma strax innan 20.30? ;D hahah. Det tog mig alltså nästan 1,5 timme att åka från södra station och hem.. En resväg som i normala fall (om man lyckas matcha bra också) tar ca 35-40min.. X) hahah. 

Men nej! Nu sova :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0