Rainy days

Har regnat alla dagar förutom en dag denna jobbavecka. Seeeegt. Blöt och äckligt! 

Imorse var en jobbig morgon. Passar Baxter från igår tills på söndag, och måste lämna han på ringvägen innan jobbet. Sen så hade jag lyckats glömma att jag även skulle hämta Monki, som jag -eftersom jag vet om mitt dåliga minne- hade ställt påminnelse om! Hade räknat helt fel med tiden så fick skynda mig hämta Monki, lämna han och Morf på siargatan och sen skynda mig till ringvägen med Baxter för att direkt efter skynda tillbaka x) hahah. Ja plus att det regna och jag hade ingen luva större delen av tiden ;O 

Annars då? Jo jag var på kurs för 3e gången med Moffe igår. 3e gången av 6 gånger. Är ganska kul att gå kurs, men även lite jobbigt. Tränar ju Morf även emellan "träningspassen" eftersom jag kämpar med att få bort pipet. Sen så när det blir mörkt så blir han skeptiskt mot folk som är en bit bort. Kursen är 2,5 timme lång, jag skulle säga att 2 timmar räcker, men igår så gick det faktiskt fort. Dock så var jag äckligt blöt om fötterna och var mer död än levande när jag väl kom hem. Segt! 

Idag ska jag äta mat hos en kompis, sen hem och typ dö. Se på ett avsnitt av dexter kanske? Får se vad klockan blir x) sen imorrn äre fredag! Jobbar 7.30-16 och ska sen hem till föräldrarna och va social! :) se idol också såklart! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0