Liten sak för många

Min hund skötte sig bra i bilen imorse. Han skötte sig bra på morgonen. Skötte sig bra när han fick va i andra boxen och ja han skötte sig i princip felfritt på både förmiddags- och eftermiddagspromenaden. MEN sen hade vi ett hundmöte. Med en hund som skrek. SKREK. 

Och tror ni inte att den enda hunden -på hela dagis!- som inte sköter sig, är min egna.. Låg och moffa och småmorra hela tiden. Visst kanske inte världens sak för många, men jag blir arg när han fjantar sig. Speciellt när han vägrar lyssna när jag gång på gång säger till han. Att han dessutom är tyst när jag stod och titta på han och sedan moffa direkt när jag vände mig om gjorde mig förbannad. Snacka om ögontjänare som dessutom VET att han inte får hålla på sådär.

Så ahh. Han är billig just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0