good time

Så jävla skönt med helg!! :D Veckan som gått har jag verkligen kämpat mig igenom. Har varit så sjukt trött :O Kanske för att jag aldrig riktigt vilade ut förra helgen? ;P

Iaf, igår innan jag började jobbet så hämtade jag Monki! Ska börja hämta han ibland då matten egentligen skulle behöva lämna han vid 7. Sen så hade jag två perfekta promenader på förmiddagen! Alla hundarna var så duktiga! och ja solen sken och det var bara allmänt perfekt! Det lite komiska var att under båda mina promenader så kom det en lös hund frampringande till mig och mina hundar.. alltså vad är det med folk att ha sina hundar lösa när dem inte har pli på dem? :O Den enda bad iaf om ursäkt, sa att det var en unghund som hon trodde skulle lyssna bättre, och okej den ursäkten kunde jag godta, OM hon hade kopplat hunden efter då hon fick bevis om att den inte lyssnade så bra som hon trodde. Men koppla hon den? nope. Hon fortsatte gå med sin hund lös.. Människor alltså.

På kvällen åkte jag till Jenny i kungsängen, var social ett tag innan jag och Ronja åkte hem. Hon för att hon skulle jobba idag, och jag för att jag var så sjukt himla trött. Var iaf roligt att träffa bland annat Elin, samt att säga hejdå till Jenny. Hon ska nämligen flytta till Kalmar och plugga till förskolelärare i 3 år! :O sjukt. Mn roligt för henne! :)
Idag lördag har jag sovit ut! Gick förvisso upp 9.30, men då somna jag också vid typ 23 igår så ;) Duschade och åkte sen till åkeshov och Hundstallets öppna hus tillsammans med Sara och Cicci! Ja och Morf, Inna och Moshe :) Duktiga hundar som skötte sig bra, även om dem stundtals hängde lite i kopplena.. ;P Vi lämnade hundarna en kortis hos ngr "hundrastare" för att kunna gå in och titta på hundstallets hundar, och jaa jag blev lite kär i en settertik på 7år. Så himla fin!<3
Kan ju säga att våra hundar såg ut att ha dragit i kopplena större delen av tiden som "hundrastarna" när vi väl fick tillbaka dem.. hahah. Jävla unghundar ;D jaa och Moshe ;) hahah.
Mamma kom hem från Grekland, så fick en del söta saker från henne :D Ugglor! :D så söta! :) Nu ska kvällen spenderas lite med mamma och syster, och kanske pappa beroende på när han kmr hem, och sen hem för att se Dexter :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0