En dag i hundens tecken!

Jag och syster åkte till vällingby-skogen idag! Blev en ca 2timmars promenad i skogen, med Morf lös hela tiden och Moshe i långlina! Hur mysigt som helst, med superhärligt väder :D 












Hem, åt sen lunch/tidig middag och spenderade ngr timmar åt att se på Dexter<3 snart klar med säsong 3!! :O vet inte ens hur många säsonger det finns... Ngr fler hoppas jag iaf! Hahah x) 

Vid 19 mötte jag och hundarna uppe en kvinna, Anna, med sin schäfertik Kenza. Tanken var väl att träna lydnad, men det blev bara en inkallning med Kenza och Moshe som lite störning, samt så körde vi en tandvisning :) gick bra! Men ahh jag tror inte man får säga stanna så många gånger som jag gjorde xD men, men, första gången jag körde tandvisning, så bra ändå tkr jag :) sedan promenerade vi bara, och ja det var trevligt med sällskap, samt nyttig träning för hundarna det också! 

Kom in strax efter 20, och har sett på ännu mer Dexter<3 nu ska jag snart sova. Redo för en ny jobbvecka med massa saker inplanerade på kvällarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0