Inte helt bra

Torsdag;
Jag var nära att inte åka till jobbet. Magen ville inte alls som jag ville :/ men åkte ändå och bästa chefen och bästa kollegan gick typ alla promenader. Dessutom fick jag gå vid 16 fastän jag skulle ha stängt. Var väldigt skönt och jag åkte hem och såg på Dexter! 

Lyckades träna lite med hunden och pluggade även en del teori :) 

Fredag;
Magen är inte som den ska. Vettefan vad som är felet, men idag har jag iaf typ inte ont i den. Dock så har jag varit på toa tre gånger.. Så ja ngt är fel. 

Annars då? Jo imorse ville jag inte alls gå upp. Usch för att behöva gå upp innan det ens blivit ljust ute! ;O dessutom regnade det. Vi slapp iaf regnet på förmiddagspromenaderna! Hoppas det fortsätter så nu på eftermiddagen :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0