Helgen + lite, lite mer

Blev en väldigt lugn helg. Ändå hann jag med en hel del! 

Såg idol med pappa och syster i fredags, varav vi innan det åkte till coop (övningskörde) för att köpa godis och spela på travet som skulle gå på lördagen. Sov där sen också. 

Lördagen sen började lugnt framför tvn med pappa innan vi vid ca 11.30 åkte ut med bilen för att övningsköra! Först åkte vi till båtmacken där vi blev kvar en stund då pappa var social med folk. Vidare till ulvsunda där vi skulle köpa skor till mig. Men affären hade typ gått i konkurs ;O vidare till elgiganten där jag skulle köpa mikro som jag fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. Skulle köpa den på mitt konto där, men legget mitt hade gått ut (27 augusti gick det ut 0.o hade jag liksom ingen aning om xD), så blev inget av det. Gick bra för oss där alltså ;D
Vi åkte iaf sen till bromma blocks där vi gick in på XL eller vad fan affären heter, och där köpte jag två par skor! Riktigt nöjd med köpen :) 

Resten av lördagen var lugn. Tittade halvt på travet tsm med pappa samtidigt som jag pluggade teori. Cicci kom hem till dem och jag, syster och hon såg på skräckfilm på kvällen. Var dock grymt trött så övergav dem i typ mitten av andra. 

Söndagen började likadant som lördagen med tv-tittande och sen mer övningskörning. Till coop för att öva på att parkera, och så vidare till vällingby där vi köpte lunch på donken ;p 
På eftermiddagen sen åkte jag till skärholmen för att träffa Tott som var i sthlm över helgen! :) vi shoppade lite och hade det allmänt bra! Övergav henne vid 19 och åkte hem för att sen typ se film hemma hos mig med syster som sov hos mig. 

Gårdagen jobbade jag 7.30-18, och sov sen hos föräldrarna. Och well nu sitter jag och väntar på att få göra teoriprovet. Om 4minuter! :O är nervös. Nu äre 3minuter så dags att avsluta. Hejehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0