Fre - Lör - Sön

Afterwork i fredags med chefen! Alla andra bangade x) hahah. Kul hade vi iaf! 

Lördagen sprang förbi med serietittande och så liten fest hos mig! Jag, mina syskon plus Malin och Pelle blev det! ja och Morf och Oliwer ;) spelkväll med massa skratt! Härlig kväll :) 

Söndagen blev lugn. Jag var dock duktig och började dagen med en timmes promenad med hunden! Han skötte sig verkligen perfekt då :D 


Jag köpte med mig pizza hem och spenderade ngr timmar åt att se på Dexter. 

Ut i regnet för att möta syster för ännu en promenad med hunden, varav jag överraskades av att även mamma var med! ;D så blev typ en timmes promenad i regnet :) mysigt! Följde med dem hem sen och satt typ framför tvn resten av kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0