En söndag med stort S

Har kört massa bil idag! Ca 2 timmar och 35 minuter totalt! Först imorse så åkte jag med pappa till typ ulvsunda och åkte därifrån hem själv. Sen in till stan för fotografering, hem för att plocka upp syster och köra vidare till kista! Från kista till ulvsunda -värsta omvägen- för att hämta upp pappa! Helt slut, dröjer nog länge innan jag kmr klara av att köra långt! xD pappa körde iaf hem sen ;D hahah. 

Fotograferingen var så mysig! Var skumt att se våra dagishundar på fel dagis xD tror dem kände likadant.. ;p såg ut att bli superfina kort på Morf! Och jag hoppas korten med han och mig tsm blev bra :) måste btw göra ngt åt mitt hår snart.. XD 



I kista tränade jag agility med hunden, och bästa syster var snäll och följde med som fotograf! :D Morf var jätteduktig, men verkade lite halvseg. Troligtvis trött efter fotograferingen skulle jag tro ;p jag är iaf supertaggad till att träna massa mer agility också! Åhh vilket träningssug jag har. Helt sjukt :O men roligt! :D









Vi åkte fel när vi skulle från kista till ulvsunda, så fick ta värsta omvägen och lyckades dessutom köra lite fel xD men kom till slut fram, och stackars pappa fick stressa som en galning för att hinna lämna in tipset. Kändes lite jobbigt att det var på grund av mig, men tur han hann lämna in det iaf! 
Var helt slut efter all körning, så jag och syster köpte pizza och kebab för att sen glo på film hemma hos mig! Mys :) syster blev lite rastlös och tog en liten promenad med hunden medans jag duschade, och så avslutade vi kvällen med att börja se på Game of thrones! Två avsnitt, och ja det verkar bra :) härligt! 

Men nee, nu ska jag sova. Eller ja, snart iaf x) hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0