Vad hände?

Känns som mitt roliga och aktiva liv plötsligt tog slut. För bara ngn vecka sen tränade jag med hunden efter jobbet inte bara en gång i veckan, utan kanske 2-3 gånger. Nu är jag typ glad om jag lyckas få till lite hundträning iaf en vardagskväll. 

Det handlar inte om brist på motivation, för jag vill träna med han och vi tar oss sakta men säkert framåt. I både agilityn och lydnaden. Det är roligt att träna! Men jag orkar inte. Energin verkar ha tagit slut och min tonåriga hund gör inte saken bättre. 

Enda positiva är att jag iaf gör ngt om kvällarna. Har nämligen sett på film med syster eller mamma dem flesta av kvällarna! Tur det. Ja samt att vi går långt på dagis och vi ändå tränar på helgerna. Kanske en liten svacka nu, men jag hoppas vi tar oss förbi den snart. Vill bli bättte inom både lydnaden och agilityn så att vi sen kan ge oss ut och tävla! 

Men annars då? Jooo jag och Sara började ju med Harry Potter maraton i söndags. Då såg vi 3 filmer, och har sedan fortsatt både måndag och tisdag. En film vardera dag, eftersom jag inte varit hemma förrän vid nästan 19 och dem är ganska långa.. Ja plus att vi gjort lite annat också. Igår så åkte vi nämligen och storhandla till mig mitt i filmen xD så ahh, inte så konstigt att det går segt framåt. 

Idag blire filmkväll igen, dock inte Harry Potter. Nej vi ska se med mamma också, så då fortsätter vi med Sagan om ringen maratonet vi hade för ngr veckor sen. Fast ahh, då såg vi ju Sagan om ringen triologin. Nu ska vi se Hobbit! :) hahahh.

Har roliga saker resten av veckan, så snart äre väl söndag igen ;D.. Hahah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan är jätte sugen på att få reda på vilken ras din hund är ? :)

2014-11-27 @ 22:51:34
Postat av: sandra till anonym

svar: han är en mini aussie :)

2014-11-30 @ 12:48:00
Postat av: Anonym

välkommen till min energisida, hade ja haft ditt jobb hade ja legat död i soffan tills nästa morgon :P

2014-12-01 @ 11:22:36
URL: http://nattstad.se//hobbyryttaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0