Tränings-sug!

Åhh vad jag vill träna agility! Eller lydnad! Jag har sån jävla träningslust att jag typ dör xD meeen ahh, från och med nu så kmr jag sluta 18 i princip alla dagar. Varför? Ingen aning. Chefen har bestämt så och då blire så x) jaa vi har ju fått jobba typ 34-36 timmar under sommaren, så egentligen blir det ju rätt. Men känns tråkigt att inte få sluta 16 typ ngn dag :( speciellt nu när det är så mörkt ute. Känns tråkigt för tror det kmr påverka min träning med hunden. 

Men, men, får helt enkelt försöka orka åka och träna ändå! X) 

Ikväll så har vi kört lite träning här hemma. Eller ja hemma hos föräldrarna ;) uppdelat på typ 4 omgångar med varierande tid under kvällen så har vi tränat på en hel del olika saker! Bland annat: apport, runda en stolpe (kommandot ska bli "vänster" samt "höger" som det är tänkt att jag ska använda i agilityn! Får se om det blir så dock ;P), backa, dansa (som är stå på bakbenen), bära och så lite ordförståelse med konster som han redan kan :p som fint, snurra, spinn, ligg, pang, stå, hämta/ta den och ja typ det x) roligt att köra lite bara för skojs skull :) eller ja, alltså att träna är ju roligt, men mena mer enkel träning ;p 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0