Spontan hundträning

Jobbade 7.30-18 och sen blev det spontan hundträning i tyresö med ngr tjejer! Så jävla roligt :D vi vart ett gäng på 5 tjejer med totalt 9 hundar! Av dessa 9 hundar var det 6st minisar :D (varav två toy!) så himla roligt att se andra in action! Supersöta var dem också :) 

Morf var supertaggad och jag fick känslan av att han blev sån för att dem andra var runtom och tränade! Hoppas på det, för blir han taggad av det och riktar all den energin emot mig som han gjorde idag, då ska det nog fan inte va ngr problem i tävlingsmiljö! :D ja okej, stor skillnad på 4 andra som tränar runtom än massa åskådare. Men ändå. Fick en grymt härlig känsla :) 
Jag drog mig hemåt tidigare än dem andra, liksom över en timmes resväg hem x) gick dock väldigt fort, och väl hemma vid ca 22 så slängde vi båda i oss mat (Morf åt dock ej upp...) och nu ligger vi i sängen och ska snart sova. Skönt! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0