Rubrik saknas

Ja veckan går fort! Onsdagen är snart slut, och så äre bara torsdag och fredag kvar innan det är helg igen ;D

Igår, tisdag gjorde jag inte mkt efter jobbet. Åkte hem till mamma och pappa, såg Game of thrones med syster och sen en film med mamma :) 

Idag, onsdag dåra, så följde Hannah med Kellie och Thilde med mig hem :D Så nu har vi haft filmkväll, sett på Killers och nu ser vi på The backup plan! Mysig kväll :) blir sova efter I guess x) 
Imorrn torsdag ska jag va social med Hannah igen. Vi ska träna agility med hundarna :D ska bli så roligt! 

På fredag sen ska jag hem till Malin och ha American pie filmkväll! :) vi såg ju ettan i lördags så ;) blir mys! :) 

Sen, ja sen äre helg. Får se vad den bjuder på! Men hundträning blir det iaf :D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0