full speed ahead

Söndag igen. Vet inte vart den här veckan har tagit vägen. Helt seriöst, har haft saker för mig varenda dag! ;D

Kort summering av veckan, eftersom jag redan skrivit om typ hela ;D
Måndag: middag + film hos Alex.
Tisdag: Filmkväll med mamma och syster, Sagan om ringen och Sagan om de två tornen.
Onsdag: HD-röntgen för hunden och så seriekväll med Ronja!
Torsdag: Fortsatt filmkväll med mamma och syster, Sagan om konungens återkomst.
Fredag: Middag + idol-tittande hos Alex.
Lördag: Lydnadsträning + liten skogspromenad med syster och hunden, och så träning + seriekväll tsm med Ronja!
Söndag: Agilityträning med syster som sällskap och så fika hos två kunder på dagis!

Inte direkt så konstigt att veckan sprang fram..? ;D

Hur som helst, dagen idag har varit riktigt bra! Började dagen lugnt framför film innan jag och syster tog bilen till kista för att träna agility med hunden. Gick bra! Men jag vet inte om det är hans uthållighet som tryter eller om det var för mkt störning då ngr andra tränade på andra sidan av planen idag. Sen funderar jag på om han funkar bättre med godisbelöning än lekbelöning.. men det får jag ta reda på helt enkelt! :P Gick bra iaf, och var grymt roligt!
Körde hem syster och åkte sen nästan direkt till stan. Med t-banan ;) Till medis för att möta Tesso och så gå hem till kunderna -Sandra och Åsa med Harry- som bjöd på scones och kladdkaka! :D Alltså så sjukt jävla gott!! :D Blev kvar där i ca 1,5 timme varav Morf roade sig med att leka med Jennyfers son på 5 (eller 6?) år. Superbra med tanke på att Morf inte träffat så mkt barn :) Dock så blev han lite för uppe i varv, så när jag tkt att det räckte så höll han på att fjant-pipa. Men, men. Överlag skötte han sig super :)

Har spenderat kvällen med mamma, fixat lite julklappar online och sen lagt in lite bilder till fb. Nu ska jag snart ut med hunden och så blire väl sängen I guess :P Redo för en ny vecka! Ska nästan försöka boka upp denna vecka också, för satan vilken bra vecka jag har haft! :)
Mitt liv just nu; jobba, träna hunden, filmkvällar och seriekvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0