Sjuktider

Blev sjuk under söndagen. Halsen gjorde ondare och ondare för varje timme, och när det var sovdags så kunde jag inte somna för att det gjorde så ont att svälja. Blev ju dessutom täppt i näsan vilket resulterade i att jag var tvungen att ligga med öppen mun, vilket i sin tur resulterade i dreggel och då var jag ju tvungen att svälja.. Hahah x) 

Vaknade igår -måndag- med huvudvärk och allmänt tungt huvud samt lite feber. Kände mig ändå okej så åkte till jobbet ändå. Tänkte att det underlättar ju för mina kollegor! Iaf så var dem snälla och gick alla promenader, och så fick jag dessutom gå hem tidigt :D så snällt! Syster var också snäll och hämtade Morf vid lunch så jag slapp tänka på han x) 

Spenderade då hela kvällen i sängen framför två filmer :) idag känns det iaf bättre! Näsan rinner nästan konstant, men annars är det bra! Eller okej, lite ont i halsen, men inte mkt alls :p syster kmr iaf och hämtar Morf idag också. Han ska få leka med Inna och gå långpromenad! Hoppas på att han är supertrött när han kmr hem för då ska vi ensamhetsträna. Känns sådär med det. Han är ju inte stressad direkt, men han känns inte helt lugn heller. Får väl bara hoppas att han snart vänjer sig vid det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0