köra, festa och dega

Övningskörde på morgonen med pappa. Gick hur bra som helst!
Handlade, städade och gjorde mig ordning inför festen. Syster hjälpte mig hela dagen, och brur och Alex kom tidigt och hjälpte till med maten :) snälla!
Vi blev 16 pers totalt, samt 3 hundar. Hur roligt som helst hade vi! 3 trogna var kvar till slutet, samma som sist; brur, syster och Lisa! Vi körde "med andra ord" samt tog oss en kvällspromenad med hunden x)


Idag har jag städat, städat och diskat ;D Dammsög och skurade golv. Plockade undan flaskor och burkar. Möblerade tillbaka som det såg ut, samt diskat all disk! Tog ca en timmes promenad med hunden i det fina vädret också, och passade på att gå in och handla pizza. Blev lite passivitetsträning i väntan på att den skulle bli klar, och han la sig ner så fint och väntade tyst med mig! Duktiga Moff!
Passade på och såg på gladiatorerna och vampire diaries, sedan begav vi oss hemåt till mamma och pappa. Har ätit middag med mamma och syster och sitter nu och degar. Skön söndag jao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0