Börjar tröttna

Är så trött. Snart skiter jag i det.

Annars då? Joo jag har haft en ganska bra vecka.
I tisdags sov jag hos Malin!
I onsdags ensamhetstränade jag hunden och tog det lugnt hemma. Han fick va ensam ca 15 min och jag tkr det gick ganska bra! Han sprang runt lite, nosade på påsar och la sig i soffan igen. Sen slutade videoklippet att funka, och ljudet funkade inte så vet inte om han pep, men ahh det kändes bra iaf :) 
Igår -torsdag- träffade jag Cicci, Bella och syster och sov i lokalen. 

Så ahh veckan har sprungit iväg igen. Blandad med up and downs, samt ett himla växlande väder ;D 
Ikväll ska jag sova hos mamma och pappa. Se Lets dance och försöka få ner irritationen och ilskan som kmt upp under kvällen.. 

Visst ja, fick ett jättefint koppel och halsband av syster :D som hon gjort själv. Superfint<3 


Kommentarer
Postat av: Sara

:D <3

2014-03-21 @ 19:46:44
URL: http://nattstad.se/lacostiii

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0