5 lösa hanhundar

Gjorde en hemlig sak med syster och pappa imorse! ;P 

Sedan har jag och syster tillsammans med Morf spenderat hela dagen ute på värmdö tillsammans med Anneli och 4 hundar! Hennes killar och så var hon hundvakt åt en malle och en finsk lapphund :) alltså 5 hanhundar där Morf var pytteliten jämfört med dem andra xD hahaha. 



Tanken var spår och sen lydnad, men efter spårandet så var kl redan 17 och vi var helt slut allihopa! Hunden min fick iaf ett godisspår -han var jätteduktig! :D så vi ska träna mer på det :) sen så var det mest bilträning för han. Han fick sitta bak i hundburen i Annelis bil. Både när vi åkte och när vi la spår åt Enzo och Bolt :) han pep lite då och då, men jag tkr det gick riktigt bra iaf! 
Kvällen har spenderats framför datorn. Vampire diaries och sen såg jag på Hajar som hajar. Nu halvser jag på I rymden finns inga känslor. Ska sova tyå nu, öppnar imorrn :p ser fram emot veckan som kmr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0