Tredje gången..

Nej jag klarade inte denna uppkörning heller. Känner en trötthet gentemot att ta körkort nu och har en lätt ångest över detta. Ska jag satsa och försöka boka en ny uppkörning innan tiden för teoriprovet går ut? Ja det ska jag. Klarar jag det inte då så vettefan. Enda anledningen till att jag typ orkar nu är för att slippa göra om teorin, men helt seriöst så känns det ju nästan som om jag aldrig kmr få det där jävla kortet. Får väl försöka se det positivt och istället tänka på det bra från denna gång; fick komplimang över manövreringen av fordonet, hon tkt jag backade bra och dessutom kändes det mkt bättre än gångerna innan. Med mkt mer flyt i körningen och jag kände mog säkrare också. Det kändes så pass mkt bättre att jag nästan vågade hoppas på att det skulle vara godkänt. Men nej, det jag mest rykte på var högerregeln samt att jag måste bli bättre på att veta när och var jag ska kolla. 

Fick låna ett paraply från Catrin (sov hos henne och Marko inatt) så kunde gå under det i regnet och släppa ut besvikelsen. Jag är inte lika förstörd som förra gången, men kanske för att då sa läraren att jag typ failade på allt. Så ja jag har ju kmt en bra bit på vägen, men är ännu inte där än. Jag är helt enkelt lite långsam i inlärningen. 
Äter godis nu och skiter i hur onyttigt det är och att jag försöker dra ner på sånt för att gå ner i vikt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0