Midsommarafton och midsommardagen

Midsommarafton firades hos Ronja i upplands väsby med fint folk! God grillad mat och supergod efterrätt i form av brownie med citroncreme av ngt slag som topping. Morf var med och han skötte sig så bra som det bara gick. Så duktig! 

Himla lyckad kväll som avslutades med hemgång från Ronja vid ca 5 på morgonen. Nattkäk på donken i väsby och så första pendeln till sollentuna där jag och syster lämnade dem andra för att ta bussen hela vägen hem. Var hemma kl 7! Helt sjukt trött, både jag och hunden x) hahah.

























Vaknade vid 13, satte på en film, Jumper och degade i sängen. Vid 14 gick jag ut en sväng med hunden och så fick han va hemma medan jag gick och köpte pizza. Såg klart Jumper och har nu tittat på lite Fresh prince i bel air, samt ser på Ego nu. Väntar på att How I met your mother ska bli klart! Ska börja se det igen :) men ska snart ut en liten sväng med hunden igen. Han verkar lika seg som jag, men kissa och bajsa måste han ju få göra ;P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0