Lite text och massa bilder

Bra dag som spenderats mestadels med syster! 
Började dagen med att möta upp Rufus ägare i byn och fick med mig ännu en hund hem alltså ;) jag och syster tog sen en 2 timmars promenad, upp på johanneshovstippen(?) där Morf, Olga och Cookie fick springa lösa! Eftersom det var första gången jag hade Rufus så koppla vi ihop alla kopplena till en lina och så sprang jag i princip med han när han sprang med dem andra xD 

























Sen har dagen bara flytit på, vi hann sola lite på balkongen och senare fick även hundarna springa av sig på dagis! Jao och jag hann med att va social med chefen och lite folk ngn timme på kvällen också :) tack för en superbra dag och för trevligt sällskap och hjälp syster!<3 


Rufus blev hämtad vid 22 och syster gick hem i samma veva. Men så nu har jag återigen "bara" 3 hundar :) vi ligger alla i sängen nu och ska sova snart. Skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0