FilmSöndag

Igår söndag gjorde jag nästan ingenting. Sara snodde med sig min hund på lördagen när hon gick hem efter filmkvällen, så jag hade bara Tilda. Som fyllde 8 år igår! Gjorde en liten "bakelse" till henne dagen till ära :) eller okej, ett tandtuggben med leverpastej och godis på! Och det visade sig att själva tuggbenet inte ens dög för damen xD men "pålägget" det var gott ;) hahah.
Alex åkte hem strax efter lunch typ, och jag och Tilda gjorde han då sällskap en liten bit. Väl hemma igen så diskade jag och provade sen en träningsapp på mobilen son heter Seven. Tkt den var ganska bra :) 
Såg på film -that akward moment- och slappade ända tills jag senare gick för att möta Sara och Morf. Vi gick sen tillsammans hem till henne där vi åt middag med mamma och sen såg på film bara vi två eftersom mamma gick till jobbet. Vi hann se Lejonkungen 2 samt Wrong turn, både ettan och tvåan ;P skabbiga filmer! Men bra :p 


Så ahh söndagen vart en riktig filmdag :) skönt med sånt ibland jao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0