Semestern går mot sitt slut

Var social med Jenny igår!<3 vi åkte till hundöarna där Morf fick springa och leka med ngr huskys. 
Bästa var när han kom på inkallning utan tvekan på ca 20-30 meters med huskysarna som störning. Så duktig! 

Vi åt tacos och såg på orange is the new black! Så mysigt :) 

Idag, fredag, började jag dagen med promenad i solen med hunden. Även då skötte han sig så himla bra! Han gick förbi en arg katt utan att bry sig och stannade direkt på "stanna"kommandot när en cykel plötsligt dök upp. Så duktig! :) 




Glodde på How i met your mother och tog sen en powernap innan jag gick över en sväng till mamma. Var social med mamma en liten stund innan jag satte mig på t-banan mot slussen och sen buss till sickla där jag mötte Ronja. Vi åkte hem till henne och sprang, för att sedan äta middag och se på tecknade batman samt lite hus på hemnet :p fick sen skjuts hem av henne, och glor nu på How i met your mother igen :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0