Någon som straffar mig?

Gårdagen fortsatte med massa onödiga småsaker. Spillde cola över halva bordet. Spillde ut fruktkärnor på golvet när jag skulle kasta dem. Ja var säkert fler saker. 
Syster tog iaf hand om mig efter den jobbiga dagen. Lagade mat och hade dessutom köpt en present för att muntra upp mig! Fia med hutt :D tack igen<3 

Idag började jag dagen med att torka kiss över typ halva lägenheten... Fick skylla mig själv där för tänkte inte på att jag la mig strax efter 22 och sov ända till kl 10.. 

Vid 15 hade vi privatträning hos hundtränarna i bromma! Agility stod på schemat och fan vad roligt det var! :D 
Har annars spenderat dagen åt att se på how i met your mother, är klar med säsong 3 nu! Jao och så fick jag torka kiss på kvällen också.. Vilket får mig att undra om det är ngt fel på han. Vi hade liksom bara varit inne 3 timmar. Så han kissade massa inne vid 20 tiden. Jag gick ut med han igen vid 21, då kissade han en del iaf. Sen var jag ute vid 23 och så nyss nu vid 1. Han kissade alla gånger, men dem två sistnämnda kanske mer normal mängd? Ahh jag vet inte.. Får väl se helt enkelt. 

Nu kan denna dag ta sig, för bortsett från agilityn så var den inte mkt att ha. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0