Hundtankar typ

Tittade på kl sist 01.23 inatt, så var en jävla tur att jag inte skulle upp förrän typ 8.20! X) 
Idag har vi 7 hundar på dagis totalt. 6 dagishundar och så Felicias hund. Morf är ledig från dagis idag, istället ska han gå och bada med syster, Cicci och Inna! Hoppas han sköter sig, för Inna har ganska nyligen löpt klart så hoppas han inte är för mkt på henne ;O 

Lars är snäll och sa åt mig att gå sen vid 16! Tackar inte nej till det :D snääällt! Får med mig två hundar från dagis iaf, ska passa Selma över helgen och Vixie ska ha passning ända tills 30e juli! :) fast ska dela Vixie lite med Tesso. 

På onsdag ska jag troligtvis passa Tussan också! :D Andres hund som jag passade förra sommaren. Får se om det blir så :) 
Sara och Tussan förra sommaren<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0