Helgen sprang förbi

Lördag;
Syster och jag gick och badade med hunden! Fikade lite i solen och hade det allmänt bra :) 
Promenerade hem och slängde in hunden med godis i aktiveringsmattan för att sedan gå upp till byn. Vi kikade lite i affärer men det enda jag hittade var ankelstrumpor! Storlek 30-34 ;D hahahh. Hunden var iaf ensam en hel timme, och det gick så bra så :D han pep lite ngn gång i början, men växlade sedan med att gå runt och nosa lite på golvet samt att ligga ner i soffan, på golvet och ute i hallen. Så ahh, min plutt klarar att va ensam en timme :D 



Vi städade lite innan vi båda tog en powernap innan städning av lägenheten. Sen vare fest som gällde! Tjejkväll blev det, förutom Morf och Oliwer ;) hahah. Spelade fia med hutt och med andra ord, himla mysigt! :) 





Söndag;
Gjorde inte mkt, lyckades ta mig ut på en promenad med syster och hunden men spenderade annars dagen åt att se på film med syster och så VM finalen i fotboll på kvällen. Lugn dag helt enkelt! X) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0