Så vare helg igen!

Veckan har sprungit förbi! 

Har varit social med folk, mest syster ;P igår var första natten jag sov själv i min säng (jaaa inte helt själv, Morf sov ju självklart i sängen :p) på typ 2 veckor? Om inte mer ;D helt sjukt.

Har haft en bra vecka iaf! Just nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och ser på Lets dance med mamma och syster :) fick med mig lilla Olga hem över natten, så hon myser i mitt knä just nu<3

Har ensamhetstränat hunden i veckan, går väldigt långsamt framåt så att vi inte får ngt bakslag. Igår var han ensam 1 minut och 40 sekunder. Han klarar säkert mer, men jag gick bara ut två gånger totalt igår för var så jävla trött :p Skulle ha tränat mer idag, men då jag fick Olga med mig hem så hoppade jag det. Istället kör vi imorrn, och då ska vi utöka tiden! Till iaf 2 minuter. Kanske även 2,30 - 3 minuter. Beror på hur mkt vi kör samt hur det känns :) 

Hoppas på att pappa ska orka övningsköra med mig ikväll, men han har ännu ej kmt hem från jobbet så är tveksam till det :/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0