Övningskörde igår igen

Övningskörde igår! I nälsta området igen. Gick faktiskt väldigt bra, och denna gången med typ bara 2-3 motorstopp totalt :p börjar få lite känsla för kopplingen och att växla, och det känns inte längre som om jag ska dö så fort vi möter en bil ;D fast lite läskigt är det än, och jag måste träna mer på att veta var jag har bilen ngnstans, samt att våga öka farten. Pappa får hela tiden påminna mig om att det är 30 och inte 20, eller 50 och inte 40 ;P hahah. 

Vi övade även på att backa runt hörn igår, och fan vad svårt det är att se i sidospeglarna! Nu har jag ju ingen backspegel men ahh x) jaa och sen så fick jag parkera också :D gick asbra! Fast jaa typ världens största lucka och pappa som dirigerade ;) men ändå, första gången ju :) längtar tills nästa gång vi ska köra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0